شاعری کا استعمال
سیکھنے اور ترقی کے لئے
شاعری کی کیا قدر ہے اور آج تعلیم میں اس کے کیا استعمال ہیں؟ نظم نہ صرف رسمی تعلیم
میں ، بلکہ کلاس روم سے آگے ذاتی ترقی اور بہبود میں بھی کیا کردار ادا کر سکتی ہے؟
اس طرح کے فوائد تک رسائی کے لیے ہم اپنے تدریسی طریقوں کو کیسے ترقی کرسکتے
ہیں؟ یہ تمام اہم سوالات ہیں جن کے حل کے لئے اگر ہمارے اسکولوں اور یونیورسٹیوں میں
شاعری انگریزی ادب کی تعلیم کا مرکزی حصہ بناتی رہتی ہے۔ تاہم ، سیکھنے اور ترقی میں
شاعری کی اہمیت کو اکثر سمجھا جاتا ہے: کہانیوں کی تبدیلی کی طاقت کے بارے میں وابستہ
ثبوتوں کے ساتھ ‘عظیم’ ادب کے اوورلیپ کے ساتھ تشکیلاتی مقابلوں کی ضرورت کے بارے میں
مفروضے۔ شاعری کی قدر اور اس کے استعمال کے بارے میں درج ذیل بیانات پر غور کریں:
شاعری کے معاملات اس لئے اہم ہیں کہ یہ انسان دریافت کرنے اور سمجھنے
کے لئے الفاظ کے استعمال کی ایک مرکزی مثال ہے۔ ہماری تحریر کی دیگر اقسام کی طرح ،
یہ بھی ہمارے تجربات کو شکل اور معنی دیتا ہے اور ہماری جانتی دنیا میں اعتماد سے آگے
بڑھنے اور پھر اس سے آگے بڑھنے میں ہماری مدد کرتا ہے۔
شاعری کا کام ہم سے دنیا کے ساتھ صلح کرنا ہے - نہ کہ اسے قدر کی نگاہ
سے قبول کرنا یا غلط چیزوں سے اتفاق کرنا ، بلکہ بڑے پیمانے پر ایک سے صلح کرنا ، ہمیں
محبت میں ، تخیل کا صوبہ ، دائرہ کار تک پہنچا دینا۔ ہماری فانی زندگیوں کی
دونوں ہی صورتوں میں ، ہماری زندگی میں شاعری کے نمایاں کردار ادا کرنے
کی اپیل کی جاسکتی ہے ، لیکن کسی بھی صورت میں اس بات کا اشارہ نہیں ملتا ہے کہ شاعری
اس طرح کے فوائد کیسے پیش کرسکتی ہے۔ اگر ہم تعلیم میں شاعری کے کردار کے لئے معاملہ
بنائیں تو ہمیں لازمی ہے اس معاملے پر کہ ہم اس طرح کے فوائد کی پیمائش کیسے
کرسکتے ہیں اور وہ دوسرے فن پاروں کی بجائے شاعری کے لئے خاص کیوں ہیں۔
مسئلے کا ایک حصہ یہ ہے کہ شاعری کی تعلیم کی اہمیت سے متعلق دلائل
اکثر ان دلائل کے ساتھ اکٹھے کیے جاتے ہیں جو عام طور پر درس و تدریس کی اہمیت سے متعلق
ہوتے ہیں ، اس لئے کہ شاعری کے بارے میں انفرادیت کا معاملہ کیا جائے۔ مثال کے طور
پر ، فیچو ، اماتوکی اور سکنر ، جو یہ دلیل دیتے ہیں کہ شاعری کی تعلیم دینے کا مرکزی
مقصد خود اور معاشرے کے بارے میں تفہیم کو بڑھانا ہے: 'انگریزی کلاس روموں میں اساتذہ
[کو] نصوص کو پڑھنے اور تخلیق کا مطلب بنانا چاہئے ، جس کے ذریعہ ہم ترقی کرتے ہیں۔
بڑی سماجی دنیا میں بطور اداکار اپنے آپ کا وجود کا احساس۔ اگرچہ وہ شاعری کے مطالعے
میں بے حد اہمیت کے حامل کچھ کو اجاگر کرتے ہیں ، لیکن وہ ادب کی قدر کے بارے میں اس
کو عام کرنے کی بنیاد کے طور پر استعمال کرتے ہیں جس میں یہ واضح کیا گیا ہے کہ یہ
خاص طور پر شاعری کے بارے میں کیا ہے جو سیکھنے اور ترقی میں اس طرح کے کام انجام دے
سکتا ہے۔
جہاں شاعری کی انفرادیت پر توجہ دی جارہی ہے ، اس کو اکثر زبان کی نشوونما
اور خواندگی کی صلاحیتوں کو بہتر بنانے کے لئے ایک آلہ کار کے طور پر شاعری کو استدلال
کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے ، بجائے اس کے کہ شاعری کو شاعری کا ایک اہم حصہ کیوں
بنانا چاہئے۔ نصاب پچھلی دہائی کے دوران ، پرائمری اسکولوں میں شاعری کی تعلیم خواندگی
کے ایجنڈے سے بہت زیادہ متاثر ہوئی ہے ، جس میں زبان کی تکنیک ، متنی شکلوں اور عام
ڈھانچے کے علم پر زور دیا گیا ہے۔ لہذا شاعری کو طلبا کو زبان کی خصوصیات کی نشاندہی
کرنے میں مدد کے ذریعہ دیکھا جاسکتا ہے۔
شاعری اساتذہ کو ایک مستند متن فراہم کرتی ہے جس میں صوتیات ، فونی آگاہی ، اور زبان کی نشوونما کی مہارت جیسے شاعری ، لفظی فیملیز ، اور اشاعت پر کام کرنا ہے… نظمیں طلباء کو ان صلاحیتوں پر عمل کرنے کے لئے ایک آسان سیاق و سباق فراہم کرتی ہیں ، ان متن کا استعمال کرتے ہوئے جو ان کی دلچسپی میں ہے
![]() |
Urdu Poetry |